ដំណើរការ​បោះតម្រុយ​បើក​ច្រកទ្វារ និង​កសាង​ផ្លូវ​ភ្ជាប់​ព្រំដែន​លេខ​៤៣-​ណូន​ម៉ាក់​មុន​

Monday, March 25, 2013

ព្រំដែន​កម្ពុជា​-​ថៃ​: ក្រុមការងារ​ចម្រុះ​ខាង​ផ្នែក​បច្ចេកទេស​របស់​ខេត្តបន្ទាយមានជ័យ នៅ​ថ្ងៃទី​២៥​ខែមីនា​ឆ្នាំ​២០១៣ បានចាប់ផ្ដើម​ចុះ​សិក្សា និង​រៀបចំ​ទីតាំង​តំបន់​ច្រកទ្វារព្រំដែន​តំបន់​៤៣ (​បឹង​ស្នោរ​) ឃុំ​អូរ​បី​ជាន់ ស្រុក​អូរជ្រៅ ខេត្តបន្ទាយមានជ័យ ឈម​នឹង​ច្រក​តំបន់​ណូន​ម៉ាក់​មុន ស្រុក​គោក​ធ្យូង ខេត្ត​ស្រះកែវ ប្រទេស​ថៃ​ហើយ បន្ទាប់ពី​អភិបាលខេត្ត​បន្ទាយមានជ័យ ជូនដំណឹង និង​បាន​ឯកភាព​ក្នុងការ​សហប្រតិបត្តិកា​រ​ពី​សម​ភាគី​អភិបាលខេត្ត​ស្រះកែវ ប្រទេស​ថៃ អោយធ្វើ​ពីថ្ងៃ​ទី​២១ ខែមីនា ឆ្នាំ​២០១៣ មក​នោះ​។​ ​ ​ ​គម្រោង​ផ្លូវ​ត​ភ្ជាប់​ព្រំដែន​នោះ ក្រសួងមហាផ្ទៃ​កម្ពុជា អនុញ្ញាតអោយ​ក្រុមហ៊ុន​សំ​ផាន់​ណា​រិ​ទ្ធ ឌី​វើ​ឡូ​ប​ម៉ិ​ន ស្ថាបនា​ប្រវែង​២.៥៧០​ម៉ែត្រ​។​ ​ ​ ​លោក​ហាយ សំណាង នាយករង​ទីចាត់ការ​ផែនការ និង​វិនិយោគ​សាលាខេត្ត​បន្ទាយមានជ័យ និង​លោក ខាត់ សារ៉ាន អភិបាលរង​ស្រុក​អូរជ្រៅ និង​កម្លាំង​នគរបាល យោធា អាវុធហត្ថ និង​លោក​ឧកញ៉ា សំ​ផាន់​ណា​រិ​ទ្ធ ប្រធាន​ក្រុមហ៊ុន​សំ​ផាន់​ណា​រិ​ទ្ធ ឌី​វើ​ឡូ​ប​ម៉ិ​ន និង​សមាជិក​ក្រុមការងារ​ជាច្រើន​នាក់ បាន​ប្រតិបត្តិ​ការងារ​នេះ​។​ ​ ​ ​លោក ចុង ផែត អភិបាលរង​ខេត្តបន្ទាយមានជ័យ ផ្ញើលិខិត​ចុះ​ថ្ងៃទី​១៩ ខែមីនា ឆ្នាំ​២០១៣ ជូន​លោក​អភិបាលខេត្ត​ស្រះកែវ ប្រទេស​ថៃ បានអោយដឹងថា ក្រុមការងារ​បច្ចេកទេស​នៃ​គណៈកម្មការ​ខេត្ត​រៀបចំ​ហេដ្ឋារចនាសម្ព័ន្ធ​រូបវ័ន្ត ដើម្បី​ត្រៀម​បើក​ច្រកទ្វារ​តំបន់​ព្រំដែន​លេខ​៤៣(​បឹង​ស្នោរ​) ឃុំ​អូរ​បី​ជាន់ ស្រុក​អូរជ្រៅ ខេត្តបន្ទាយមានជ័យ ឈម​នឹង​ច្រក​តំបន់​ណូន​ម៉ាក់​មុន ស្រុក​គោក​ធ្យូង ខេត្ត​ស្រះកែវ​របស់​ថៃ នឹង​ចុះ​សិក្សា និង​រៀបចំ​ទីតាំង​ប្លង់​មេ ឈានទៅ​កសាង​ហេដ្ឋារចនាសម្ព័ន្ធ ពិសេស​ផ្លូវ​ដែល​គ្រោង​នឹង​សាងសង់​ត​ភ្ជាប់​ពី​ផ្លូវបំបែក ភូមិ​បឹង​ស្នោរ​ឃុំ​ស្លក្រាម ស្រុក​ស្វាយចេក រហូតដល់​ច្រកទ្វារ តំបន់​ព្រំដែន លេខ​៤៣ ដោយ​រុករក​យុទ្ធ​ភ័​ណ្ឌ​មិនទាន់​ផ្ទុះ ពីថ្ងៃ​ទី​២១ ខែមីនា ឆ្នាំ​២០១៣ តទៅ​។​ ​ ​ ​សាលាខេត្ត​បន្ទាយមានជ័យ ក៏​បានចេញ​សេចក្ដីសម្រេច​លេខ ០១៣ សសរ ស្ដីពី​ការកែសម្រួល​សមាសភាព​គណៈកម្មការ​ខេត្ត​រៀបចំ​ហេដ្ឋារចនាសម្ព័ន្ធ​រូបវ័ន្ត ដើម្បី​ត្រៀម​បើក​ច្រកទ្វារ​តំបន់​ព្រំដែន​លេខ​៤៣ ស្រុក​អូរជ្រៅ ខេត្តបន្ទាយមានជ័យ ចុះ​ថ្ងៃទី​១១ ខែកុម្ភៈ ឆ្នាំ​២០១៣ ដោយមាន​អភិបាលខេត្ត​ជា​ប្រធាន អភិបាលរង​ខេត្ត​ពីររូប និង មេបញ្ជាការ​គណៈបញ្ជាកា​រ​ទិស​ទី​១ ជា​អនុប្រធាន ប្រធាន​មន្ទីរ​សាធារណការ​ខេត្ត ជា​សមាជិក​អចិន្ត្រៃយ៍​។​ ​ ​ ​មន្ត្រី​ក្រុមការងារ​បច្ចេកទេស​នេះ បាន​ប្រាប់ថា ក្រុមការងារ​បច្ចេកទេស បាន​បោះបង្គោល និង​អូស​ខ្សែ​តម្រុយ​ធ្វើ​ផ្លូវ ចុច​ចំណុច និយាម​ការ​លើ GPS ដើម្បី​ស្ទង់​ទិន្នន័យ​ក្នុង​កុំព្យូទ័រ រក​លេខ​កូដ​ផ្លូវ ដើម្បី​គណនា​រក​ទីតាំង​ផ្លូវ ពិនិត្យ​ស្ថានភាព​ដី ភូមិសាស្ត្រ​ឈូសឆាយ​ពង្រាប​ព្រៃ និង​ដី​ផ្លូវ បោសសម្អាត​មីន និង​កិច្ចការ​ជាច្រើន​ទៀត​។​ ​ ​ ​ភាគី​ទាំងពី កម្ពុជា​-​ថៃ បាន​ពិភាក្សា និង​ឯកភាពគ្នា​រួចហើយ​ថា ផ្លូវ​ភ្ជាប់​ព្រំដែន​នេះ ត្រូវ​សង់​ទុកចន្លោះ​ម្ខាងៗ ៥០​ម៉ែត្រ ពី​បង្គោល​ព្រំដែន​លេខ​៤៣ នៃ​ខ័​ណ្ឌ​សីមា​ប្រទេស​ទាំងពីរ​។​ ​ ​ ​គួរ​បញ្ជាក់ថា តាម​លិខិត​លេខ ១៧៤៤ សជណ របស់​ក្រសួងមហាផ្ទៃ ចុះ​ថ្ងៃទី​១១ ខែធ្នូ ឆ្នាំ​២០១២ បាន​អនុញ្ញាតអោយ​ក្រុមហ៊ុន​សំ​ផាន់​ណា​រិ​ទ្ធ​ឌី​វើ​ឡូ​ប​ម៉ិ​ន សាងសង់​ផ្លូវ​ត​ភ្ជាប់​ពី​ផ្លូវបំបែក​ភូមិ​បឹង​ស្នោរ ឃុំ​ស្លក្រាម ស្រុក​ស្វាយចេក ខេត្តបន្ទាយមានជ័យ ដល់​តំបន់​ច្រកព្រំដែន​លេខ​៤៣ ដើម្បី​ភ្ជាប់​ផ្លូវ​ក្រាល​កៅស៊ូ​របស់​ភាគី​ថៃ ចាប់ពី​ចំណុច​និយាម​ការ TA 256163/1527197GPS INDIA THAI ដល់​ចំណុច​និយាម​ការ TA. 541.255(270.18)GPSW84 មាន​ប្រវែង​ផ្លូវ សរុប ២.៥៧០​ម៉ែត្រ​។ ក្រសួងមហាផ្ទៃ ក៏បាន​ណែនាំ​ដល់​ក្រុមការងារ​បច្ចេកទេស​នូ​វ​ការងារ​សំខាន់ៗ ៤ ចំណុច ដើម្បី​ធ្វើអោយ​ការងារ​នេះ ដំណើរការ​ទៅដោយ​រលូន និង​បាន​លទ្ធផល​ប្រកបដោយ​ប្រសិទ្ធភាព​៕

CEN

Copyright @ 2013 Mobile88. Designed by Templateism | MyBloggerLab

Blog Archive

About Metro

Follow us on Facebook